About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Terima kasih singgah ka blog saya... Minat saya dalam bidang seni ni dah lama, sejak di bangku sekolah lg... bermula dengan mengait, cross stich, menbuat bunga hiasan di dinding dr pelbagai bahan recycle Pernah menghadiri pelbagai kelas jahitan, spt jahitan baju wanita, kemeja, langsir dll... Saya pernah menghadiri kelas jahitan d Voutique Academi d K Kinabalu sabah... semasa di Sabah, banyak tempahan jahitan saya terima sehinggalah saya berpindah ke JB selama 5 thn... Sekarang dah lebih 3 tahun d KL.. minat seni saya telah beralih ke jahitan manik pula... alhamdulillah, tempahan x pernah putus... insyaallah saya akan updatekan gambar2 manik yang telah saya hasilkan.....

Thursday 17 March 2011

tempahan daripada emy






No comments:

Post a Comment